vineri, 19 iunie 2015

Schimbarile de pe serverele de teste 18.06.2015

Incepand cu data de 18.06.2015 s-a dat drumul la un test public ce are in vedere noi valori de penetrare pentru tancurile de generatie VIII, IX si X. Acest test are in vedere influenta pe care o are scaderea puterii de penetrare a unor tancuri - in special a tancurilor medii si a antitancurilor. 


Desigur, nu s-a umblat numai la valorile de penetrare a acestor tancuri. Si tancurile grele au de suferit, reducandu-se valorile de penetrare nu doar la proiectilele standard ci si la cele premium. Din pacate, proiectilele premium nu au avut atat de mult de suferit (fapt care va incuraja probabil folosirea munitiei premium pe viitor, daca acest update va fi implementat pe serverele oficiale).

Avem si vesti bune. Se are in vedere si echilibrarea unor tancuri medii (si nu numai) prin reducerea dispersiei in miscare, in timpul intoarcerii tancului si in timpul intoarcerii turelei.

Haideti sa vedem care sunt datele oficiale despre modificarile de pe serverele de test.


China

121

Dispersia in miscare a suspensiei 121 redusa cu 14%.
Dispersia in timpul intoarcerii tancului a suspensiei 121 redusa cu 14%.
Timpul de ochire a tunului de 122 mm, 60-122TG pentru turela tancului 121 redus de la 2.7 la 2.3s.
Timpul de incarcare a tunului de 122 mm, 60-122TG pentru turela tancului 121 a fost redus de la 9.6 la 9.3 s.
Dispersia in timpul intoarcerii turelei pentru tunul de 122 mm 60-122TG a fost redusa cu 14%.
Penetrarea pentru obuzele standard Chuan bei-472 pentru tunul 60-122TG a fost redusa de la 258 la 235 mm.
Penetrarea pentru obuzele premium Po-122 pentru tunul 60-122TG a fost redusa de la 340 la 320 mm.

110

Penetrarea pentru obuzele premium a tunului de 100 mm 62-100T a fost redusa de la 265 la 250 mm.

WZ-111 model 1-4

Penetrarea pentru obuzele standard Tuo chuan-412G pentru tunul de 100 mm 62-100T a fost redusa de la 265 la 250 mm.
Timpul de ochire pentru tunul de 130 mm 59-130T pentru turela WZ-111 a fost redus de la 2.9 la 2.7 s.
Penetrarea pentru obuzele standard Chuan bei-482 pentru tunul de 130 mm 59-130T a fost redusa de la 244 la 232 mm.
Penetrarea pentru obuzele premium Po-130 pentru tunul de 130 mm 59-130T a fost redusa de la 340 la 300 mm.

WZ-120

Dispersia in miscare pentru suspensia de WZ-120 a fost redusa cu 11%.
Dispersia in timpul intoarcerii tancului pentru suspensia de WZ-120 a fost redusa cu 11%.
Dispersia in miscare pentru modelul 3 de suspensie WZ-120 a fost redusa cu 12%.
Dispersia in timpul intoarcerii tancului pentru modelul 3 de suspensie WZ-120 a fost redusa cu 12%.
Penetrarea obuzelor standard Tuo chuan-412G pentru tunul de 100 mm 62-100T a fost redusa de la 265 la 250 mm.

Franta

AMX 30 1er prototype

Penetrarea pentru obuzele premium OCC-105-F1 pentru tunul de 105 mm mle. F1 a crescut de la 320 la 330 mm.
Penetrarea pentru obuzele standard OFL-105-F1 pentru tunul de 105 mm mle. F1 a fost redusa de la 260 la 242 mm.

AMX 30 B

Penetrarea pentru obuzele premium OCC-105-F1 pentru tunul de 105 mm mle. F1 a crescut de la 320 la 330 mm.
Penetrarea pentru obuzele standard OFL-105-F1 pentru tunul de 105 mm mle. F1 a fost redusa de la 260 la 242 mm.

AMX 50 Foch (155)

Dispersia in timpul miscarii pentru suspensia AMX 50 Foch (155) a fost redusa cu 10%.
Dispersia in timpul intoarcerii tancului pentru suspensia AMX 50 Foch (155) a fost redusa cu 10%.
Timpul de ochire pentru tunul de 155 mm AC SA58 pentru AMX 50 Foch (155) a fost redus de la 3 la 2.8 s.
Dispersia in timpul miscarii tunului pentru tunul de 155 mm AC SA58 a fost redusa cu 10%.
Penetrarea obuzelor standard AP-T T368 pentru tunul de 155 mm AC SA58 a fost redusa de la 293 la 280mm.
Penetrarea obuzelor premium HEAT T267 pentru tunul de 155 mm AC SA58 a fost redusa de la 395 la 370 mm.

AMX AC mle. 48

Penetrarea obuzelor premium Frt.Prf. mle. 1945 pentru tunul de 120 mm AC SA46 a fost redusa de la 325 la 282 mm.
Penetrarea obuzelor standard Prf. mle. 1943 pentru tunul de 120 mm AC SA46 a fost redusa de la 257 la 241 mm.

AMX 50 120

Penetrarea obuzelor premium Frt.Prf. mle. 1945 pentru tunul de 120 mm SA46 a fost redusa de la 325 la 282 mm.
Penetrarea obuzelor standard Prf. mle. 1943 pentur tunul de 120 mm SA46 a fost redusa de la 257 la 241 mm.

Bat.-Châtillon 25 t

Dispersia in timpul miscarii pentru suspensia Batignolles-Châtillon 25 t a fost redusa cu 12%.
Dispersia in timpul intoarcerii tancului pentru suspensia Batignolles-Châtillon 25 t a fost redusa cu 12%.
Dispersia in timpul miscarii turelei pentru tunul de 105 mm mle. 57 (D. 1504) a fost redusa cu 12%.
Penetrarea pentru obuzele standard OFL-105-E1 pentru tunul de 105 mm mle. 57 (D. 1504) a fost redusa de la 259 la 241 mm.

Germania

Waffenträger auf E 100

Penetrarea pentru obuzele premium Pzgr 43 pentru tunul de 12.8 cm Kanone L/61 a fost redusa de la 352 la 320 mm.

Rhm.-Borsig Waffenträger

Penetrarea obuzelor premium Pzgr 43 pentru tunul de 12.8 cm Kanone L/61 a fost redusa de la 352 la 320 mm.

Waffenträger auf Pz. IV

Penetrarea pentru obuzele premium Pzgr 43 pentru tunul de 12,8 cm Kanone L/61 a fost redusa de la 352 la 320 mm.
Penetrarea pentru obuzele premium Pzgr 40 pentru tunul de 12,8 cm Kanone 44 L/55 a fost redusa de la 311 la 280 mm.

Leopard Prototyp A

Dispersia in timpul miscarii pentru suspensia Leopard Prototyp A1 a fost redusa cu 9%.
Dispersia in timpul intoarcerii tancului pentru suspensia Leopard Prototyp A1 a fost redusa cu 9%.
Dispersia in timpul miscarii pentru suspensia Leopard Prototyp A2 a fost redusa cu 10%.
Dispersia in timpul intoarcerii tancului pentru suspensia Leopard Prototyp A2 a fost redusa cu 10%.
Penetrarea pentru obuzele standard APDS-T M392 pentru tunul de 10,5 cm L7A1 a fost redusa de la 268 la 243 mm.
Penetrarea pentru obuzele premium HEAT-T T384E4 pentru tunul de 10,5 cm L7A1 a fost redusa de la 330 la 310 mm.
Penetrarea obuzelor premium Pzgr 40/48 pentru tunul de 9 cm Bordkanone a fost redusa de la 259 la 240 mm.
Timpul de ochire pentru tunul de 10,5 cm L7A1 pentru turela Porsche Standardpanzer a fost redus de la 2.3 la 2.1 s.
Timpul de incarcare pentru tunul de 10,5 cm L7A1 pentru turela Porsche Standardpanzer a fost redus de la 11.1 la 10.5 s.
Dispersia in timpul rotirii turelei pentru tunul de 10,5 cm L7A1 a fost redusa cu 12%.

Leopard 1

Dispersia in timpul miscarii pentru suspensia de Leopard 1 a fost redusa cu 33%.
Dispersia in timpul intoarcerii tancului pentru suspensia de Leopard 1 a fost redusa cu 33%.
Timpul de ochire pentru tunul de 10,5 cm Bordkanone L7A3 pentru turela de Leopard 1 a fost redus de la 1.9 la 1.8 s.
Timpul de incarcare pentru tunul de 10,5 cm Bordkanone L7A3 pentru turela de Leopard 1 a fost redus de la 8.7 la 8.3 s.
Penetrarea pentru obuzele standard APDS-T M392 pentru tunul de 10,5 cm Bordkanone L7A3 a fost redusa de la 268 la 243 mm.
Penetrarea pentru obuzele premium HEAT-T T384E4 pentru tunul de 10,5 cm Bordkanone L7A3 a fost redusa de la 330 la 310 mm.

Indien-Panzer

Penetrarea pentru obuzele premium Pzgr 40/48 pentru tunul de 9 cm Bordkanone a fost redusa de la 259 la 240 mm.

E 50 Ausf. M

Dispersia in timpul miscarii pentru suspensia de E 50 Ausf. M a fost redusa cu 14%.
Dispersia in timpul intoarcerii tancului pentru suspensia de E 50 Ausf. M a fost redusa cu 14%.
Capacitatea de trecere pe teren solid pentru suspensia de E 50 Ausf. M a fost crescuta cu 18%.
Capacitatea de trecere pe teren mediu pentru suspensia de E 50 Ausf. M a fost crescuta cu 15%.
Capacitatea de trecere pe teren moale pentru suspensia de E 50 Ausf. M a fost crescuta cu 9%.
Timpul de ochire pentru tunul de 10,5 cm Kw.K. L/52 Ausf. K a fost redus de la 2.1 la 2 s.
Timpul de incarcare pentru tunul de 10,5 cm Kw.K. L/52 Ausf. K a fost redus de la 9.6 la 9 s.
Penetrarea pentru obuzele standard Pzgr 40 K pentru tunul de 10,5 cm Kw.K. L/52 Ausf. K a fost redusa de la 270 la 240 mm.
Penetrarea pentru premium Gr 39 H1A K pentru tunul de 10,5 cm Kw.K. L/52 Ausf. K a fost redusa de la 330 la 310 mm.

Jagdpanzer E 100

Penetrarea obuzelor PzGr 46 pentru tunul de 17 cm Pak a fost redusa de la 299 la 278 mm.
Penetrarea obuzelor premium Gr 46 H1A pentru tunul de 17 cm Pak a fost redusa de la 420 la 370 mm.

VK 45.02 (P) Ausf. A

Penetrarea pentru obuzele standard Pzgr 39 L pentru tunul de 10,5 cm Kw.K. L/52 a crescut de la 200 la 208 mm.

E 50

Penetrarea pentru obuzele premium Pzgr 40 G shell pentru tunul de 10,5 cm Kw.K. L/52 Ausf. K a fost redusa de la 270 la 260 mm.

E 100

Penetrarea pentru obuzele standard Pzgr 42 pentru tunul de 15 cm Kw.K. L/38 a crescut de la 235 la 243 mm.
Penetrarea pentru obuzele premium Gr 39 H3A G pentru tunul de 15 cm Kw.K. L/38 a fost redusa de la 334 la 325 mm.

VK 45.02 (P) Ausf. B

Penetrarea pentru obuzele standard Pzgr 39 L pentru tunul de 10,5 cm Kw.K. L/52 a crescut de la 200 la 208 mm.
Penetrarea pentru obuzele premium Pzgr 40 pentru tunul de 10,5 cm Kw.K. L/68 a fost redusa de la 285 la 250 mm.

Tiger II

Penetrarea pentru obuzele standard Pzgr 39 L pentru tunul de 10,5 cm Kw.K. L/52 a crescut de la 200 la 208 mm.
Penetrarea pentru obuzele premium Pzgr 40 pentru tunul de 10,5 cm Kw.K. L/68 a fost redusa de la 285 la 250 mm.

Japan

STB-1

Dispersia in timpul miscarii pentru suspensia STB-1 a fost redusa cu 12%.
Dispersia in timpul intoarcerii tancului pentru suspensia STB-1 a fost redusa cu 12%.
Timpul de ochire pentru tunul de 105 mm Rifled a fost redus de la 2.3 la 2.1 s
Dispersia in timpul rotirii turelei pentru tunul de 105 mm Rifled a fost redusa cu 14%
Penetrarea pentru obuzele standard L28A1 pentru tunul de 105 mm Rifled a scazut de la 258 la 245 mm.
Penetrarea pentru obuzele premium M456 pentru tunul de 105 mm Rifled a scazut de la 330 la 320 mm.

Type 61

Dispersia in timpul miscarii pentru suspensia STA-4 a fost redusa cu 12%.
Dispersia in timpul intoarcerii tancului pentru suspensia STA-4 a fost redusa cu 12%.
Dispersia in timpul miscarii pentru suspensia Type 61 a fost redusa cu 14%.
Dispersia in timpul intoarcerii tancului pentru suspensia Type 61 a fost redusa cu 14%.
Penetrarea obuzelor standard M318A1 pentru tunul de 90 mm Type 61 a fost redusa de la 218.7 la 218 mm.
Dispersia in timpul intoarcerii turelei a fost redusa cu 14%.
Penetrarea pentru obuzele standard L28A1 pentru tunul de 105 mm Rifled a scazut de la 258 la 245 mm.
Penetrarea pentru obuzele premium M456 pentru tunul de 105 mm Rifled a scazut de la 330 la 320 mm.

STA-1

Penetrarea obuzelor standard M318A1 pentru tunul de 90 mm Type 61 a fost redusa de la 218.7 la 218 mm.

UK

Tortoise

Penetrarea pentru obuzele premium APDS L1 pentru tunul de 120 mm AT L1A1 a fost redusa de la 326 la 300 mm.
Penetrarea obuzelor standard AP-T L1 pentru tunul de 120 mm AT L1A1 a fost redusa de la 259 la 240 mm.

Charioteer

Penetrarea obuzelor standard APDS L-28 pentru tunul de 105 mm AT L7 a fost redusa de la 268 la 240 mm.

FV4005 Stage II

Penetrarea obuzelor standard AP Mk. 1 pentru tunul de 183 mm L4 a fost redusa de la 310 la 285 mm.

FV4004 Conway

Penetrarea pentru obuzele premium APDS L1 pentru tunul de 120 mm AT L1A1 a fost redusa de la 326 la 300 mm.
Penetrarea obuzelor standard AP-T L1 pentru tunul de 120 mm AT L1A1 a fost redusa de la 259 la 240 mm.

FV215b (183)

Penetrarea obuzelor standard AP Mk. 1 pentru tunul de 183 mm L4 a fost redusa de la 310 la 285 mm.

FV4202

Dispersia in miscare pentru suspensia FV4202 a fost redusa cu 17%.
Dispersia in timpul intoarcerii tancului pentru suspensia FV4202 a fost redusa cu 17%.
Timpul de ochire pentru tunul de 105 mm Royal Ordnance L7A1 a fost redus de la 2.1 la 1.9 s.
Dispersia in timpul miscarii turelei pentru tunul 105 mm Royal Ordnance L7A1 a fost redusa cu 17%.
Penetrarea obuzelor standard APDS L-28 pentru tunul de 105 mm Royal Ordnance L7A1 a fost redusa de la 268 la 240 mm.

Centurion Mk. 7/1

Penetrarea obuzelor standard APDS L-28 pentru tunul de 105 mm Royal Ordnance L7A1 a fost redusa de la 268 la 240 mm.

USA

T29

Penetrarea obuzelor standard AP T32 pentru tunul de 105 mm T5E1 a crescut de la 198 la 205 mm.

T54E1

Penetrarea obuzelor standard HVAPDS-T T279 pentru tunul de 105mm T140E2 redusa de la 255 la 245 mm.
Penetrarea obuzelor standard AP M318 pentru tunul de 90 mm T178 a crescut de la 173 la 181 mm.

T57 Heavy Tank

Penetrarea pentru obuzele premium HEAT-T M469 pentru tunul de 120 mm T179 redusa de la 340 la 310 mm.

T69

Penetrarea obuzelor standard AP M318 pentru tunul de 90 mm T178 a crescut de la 173 la 181 mm.

M48A1 Patton

Timpul de ochire pentru tunul de 105 mm M68 pentru M87 redus de la 2 la 1.8 s.
Dispersia in timpul intoarcerii tancului pentru tunul 105 mm M68 redusa cu 33%.
Penetrarea obuzelor standard APDS-T M392 pentru tunul de 105 mm M68 redusa de la 268 la 243 mm.
Penetrarea pentru obuzele premium HEAT-T T384E4 pentru tunul de 105 mm M68 redusa de la 330 la 310 mm.
Penetrarea obuzelor standard APCR T29E3M2 pentru tunul de 105 mm T5E1M2 redusa de la 265 la 250 mm.

T110E3

Penetrarea obuzelor standard AP M111E1 pentru tunul de 155 mm AT T7E2 redusa de la 295 la 280 mm.
Penetrarea pentru obuzele premium APCR M112E1 pentru tunul de 155 mm AT T7E2 redusa de la 375 la 330 mm.

T110E4

Dispersia in miscare pentru suspensia T110E4 a fost redusa cu 10%.
Dispersia in timpul intoarcerii tancului pentru suspensia T110E4 a fost redusa cu 10%.
Dispersia in timpul intoarcerii tancului pentru tunul 155 mm AT T7E2 redusa cu 17%.
Penetrarea obuzelor standard AP M111E1 pentru tunul de 155 mm AT T7E2 redusa de la 295 la 280 mm.
Penetrarea pentru obuzele premium APCR M112E1 pentru tunul de 155 mm AT T7E2 redusa de la 375 la 330 mm.

T28 Prototype

Penetrarea pentru obuzele premium APCR T62 pentru tunul de 120 mm AT T53 redusa de la 297 la 280 mm.

T110E5

Penetrarea pentru obuzele premium HEAT-T M469 pentru tunul de 120 mm M58 redusa de la 340 la 310 mm.

M103

Penetrarea obuzelor standard AP T32 pentru tunul de 105 mm T5E1 a crescut de la 198 la 205 mm.
Penetrarea pentru obuzele premium HEAT-T M469 pentru tunul de 120 mm M58 redusa de la 340 la 310 mm.

M46 Patton

Penetrarea obuzelor standard APCR T29E3M2 pentru tunul de 105 mm T5E1M2 redusa de la 265 la 250 mm.
Penetrarea obuzelor standard AP M77 pentru tunul de 90 mm T15E2M2 a crescut de la 180 la 190 mm.
Penetrarea pentru obuzele premium HVAP M304 pentru tunul de 90 mm T15E2M2 redusa de la 268 la 240 mm.

T95

Penetrarea pentru obuzele premium APCR T62 pentru tunul de 120 mm AT T53 redusa de la 297 la 280 mm.

T28

Penetrarea pentru obuzele premium APCR T62 pentru tunul de 120 mm AT T53 redusa de la 297 la 280 mm.

M26 Pershing

Penetrarea obuzelor standard AP M77 pentru tunul de 90 mm T15E2M2 a crescut de la 180 la 190 mm.
Penetrarea pentru obuzele premium HVAP M304 pentru tunul de 90 mm T15E2M2 redusa de la 268 la 240 mm.

T32

Penetrarea obuzelor standard AP T32 pentru tunul de 105 mm T5E1 a crescut de la 198 la 205 mm.

T30

Dispersia in miscare pentru suspensia T80E3A a fost redusa cu 8%.
Dispersia in timpul intoarcerii tancului pentru suspensia T80E3A a fost redusa cu 8%.
Dispersia in miscare pentru suspensia T84E38 a fost redusa cu 9%.
Dispersia in timpul intoarcerii tancului pentru suspensia T84E38 a fost redusa cu 9%.
Penetrarea pentru obuzele premium APCR T62 pentru tunul de 120 mm AT T53 redusa de la 297 la 280 mm.


USSR

Object 430 Version II

Penetrarea pentru obuzele premium ZUBK4 pentru tunul de 100 mm D-54 a scazut de la 330 la 300 mm.
Penetrarea pentru obuzele premium ZUBK4 pentru tunul de 100 mm M-63 a scazut de la 330 la 300 mm.

Object 430

Dispersia in miscare pentru suspensia Object 430 a fost redusa cu 14%.
Dispersia in timpul intoarcerii tancului pentru suspensia Object 430 a fost redusa cu 14%.
Timpul de ochire pentru tunul de 100 mm U-8TS pentru turela Object 430 redus de la 2.3 la 2.1 s.
Penetrarea pentru obuzele premium ZUBK4M pentru tunul de 100 mm U-8TS a scazut de la 330 la 310 mm.
Penetrarea obuzelor standard UBR-412PB pentru tunul de 100 mm U-8TS a scazut de la 264 la 232 mm.

Object 140

Dispersia in miscare pentru suspensia Object 140 a fost redusa cu 25%.
Dispersia in timpul intoarcerii tancului pentru suspensia Object 140 a fost redusa cu 25%.
Timpul de ochire pentru tunul de 100 mm U-8TS pentru turela Object 140 redus de la 2.1 la 1.9 s.
Penetrarea pentru obuzele premium ZUBK4M pentru tunul de 100 mm U-8TS a scazut de la 330 la 310 mm.
Penetrarea obuzelor standard UBR-412PB pentru tunul de 100 mm U-8TS a scazut de la 264 la 232 mm.

Object 263

Dispersia in miscare pentru suspensia Object 263 a fost redusa cu 18%.
Dispersia in timpul intoarcerii tancului pentru suspensia Object 263 a fost redusa cu 18%.
Penetrarea obuzelor standard UBR-482M pentru tunul de 130 mm S-70A a scazut de la 290 la 280 mm.

T-62A

Dispersia in miscare pentru suspensia T-62A a fost redusa cu 20%.
Dispersia in timpul intoarcerii tancului pentru suspensia T-62A a fost redusa cu 20%.
Timpul de ochire pentru tunul de 100 mm U-8TS pentru turela T-62A redus de la 2 la 1.8 s.
Penetrarea pentru obuzele premium ZUBK4M pentru tunul de 100 mm U-8TS a scazut de la 330 la 310 mm.
Penetrarea obuzelor standard UBR-412PB pentru tunul de 100 mm U-8TS a scazut de la 264 la 232 mm.

Object 268

Penetrarea obuzelor standard UBK551M pentru tunul de 152 mm M64 a scazut de la 395 la 375 mm.

Object 416

Penetrarea pentru obuzele premium ZUBK4 pentru tunul de 100 mm M-63 a scazut de la 330 la 300 mm.

SU-122-54

Penetrarea obuzelor standard UBR-412B pentru tunul de 100 mm D-54S a crescut de la 219 la 226 mm.

IS-8

Penetrarea pentru obuzele premium BR-471D pentru tunul de 122 mm BL-9 a scazut de la 265 la 255 mm.
Penetrarea pentru obuzele premium BK-9 pentru tunul de 122 mm M62-T2 a scazut de la 340 la 300 mm.
Penetrarea obuzelor standard BR-472 pentru tunul de 122 mm M62-T2 a scazut de la 258 la 240 mm.

KV-4

Penetrarea pentru obuzele premium UBR-420PM pentru tunul de 107 mm ZiS-24 a scazut de la 289 la 255 mm.

ST-I

Penetrarea pentru obuzele premium BR-471D pentru tunul de 122 mm BL-9 a scazut de la 265 la 255 mm.
Penetrarea pentru obuzele premium BK-9 pentru tunul de 122 mm M62-T2 a scazut de la 340 la 300 mm.
Penetrarea obuzelor standard BR-472 pentru tunul de 122 mm M62-T2 a scazut de la 258 la 240 mm.

SU-101

Penetrarea obuzelor standard UBR-412B pentru tunul de 100 mm D-54S a crescut de la 219 la 226 mm.

Object 704

Penetrarea obuzelor standard UBR-551 pentru tunul de 152 mm BL-10 a scazut de la 286 la 276 mm.
Penetrarea pentru obuzele premium UBR-551P pentru tunul de 152 mm BL-10 a scazut de la 329 la 320 mm.

Т-54

Penetrarea obuzelor standard UBR-412 pentru tunul de 100 mm LB-1 a crescut de la 175 la 183 mm.
Penetrarea pentru obuzele premium ZUBK4 pentru tunul de 100 mm D-10T2S a scazut de la 330 la 300 mm.
Penetrarea pentru obuzele premium ZUBK4 pentru tunul de 100 mm D-54 a scazut de la 330 la 300 mm.

ISU-152

Penetrarea obuzelor standard UBR-551 pentru tunul de 152 mm BL-10 a scazut de la 286 la 276 mm.
Penetrarea pentru obuzele premium UBR-551P pentru tunul de 152 mm BL-10 a scazut de la 329 la 320 mm.

IS-3

Penetrarea obuzelor standard BR-471D pentru tunul de 122 mm BL-9 a scazut de la 265 la 255 mm.

Т-44

Penetrarea obuzelor standard UBR-412 pentru tunul de 100 mm LB-1 a crescut de la 175 la 183 mm.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu