Incepand
cu data de 18.06.2015 s-a dat drumul la un test public ce are in vedere noi
valori de penetrare pentru tancurile de generatie VIII, IX si X. Acest test
are in vedere influenta pe care o are scaderea puterii de penetrare
a unor tancuri - in special a tancurilor medii si a antitancurilor.
Desigur,
nu s-a umblat numai la valorile de penetrare a acestor tancuri. Si tancurile
grele au de suferit, reducandu-se valorile de penetrare nu doar la proiectilele
standard ci si la cele premium. Din pacate, proiectilele premium nu au avut
atat de mult de suferit (fapt care va incuraja probabil folosirea munitiei
premium pe viitor, daca acest update va fi implementat pe serverele oficiale).
Avem si
vesti bune. Se are in vedere si echilibrarea unor tancuri medii (si nu numai)
prin reducerea dispersiei in miscare, in timpul intoarcerii tancului si in
timpul intoarcerii turelei.
Haideti
sa vedem care sunt datele oficiale despre modificarile de pe serverele de test.
China
121
Dispersia
in miscare a suspensiei 121 redusa cu 14%.
Dispersia
in timpul intoarcerii tancului a suspensiei 121 redusa cu 14%.
Timpul de
ochire a tunului de 122 mm, 60-122TG pentru turela tancului 121 redus de la 2.7
la 2.3s.
Timpul de
incarcare a tunului de 122 mm, 60-122TG pentru turela tancului 121 a fost redus
de la 9.6 la 9.3 s.
Dispersia
in timpul intoarcerii turelei pentru tunul de 122 mm 60-122TG a fost redusa cu
14%.
Penetrarea
pentru obuzele standard Chuan bei-472 pentru tunul 60-122TG a fost redusa de la
258 la 235 mm.
Penetrarea
pentru obuzele premium Po-122 pentru tunul 60-122TG a fost redusa de la 340 la
320 mm.
110
Penetrarea
pentru obuzele premium a tunului de 100 mm 62-100T a fost redusa de la 265 la
250 mm.
WZ-111 model 1-4
Penetrarea
pentru obuzele standard Tuo chuan-412G pentru tunul de 100 mm 62-100T a fost
redusa de la 265 la 250 mm.
Timpul de
ochire pentru tunul de 130 mm 59-130T pentru turela WZ-111 a fost redus de la
2.9 la 2.7 s.
Penetrarea
pentru obuzele standard Chuan bei-482 pentru tunul de 130 mm 59-130T a fost
redusa de la 244 la 232 mm.
Penetrarea
pentru obuzele premium Po-130 pentru tunul de 130 mm 59-130T a fost redusa de
la 340 la 300 mm.
WZ-120
Dispersia
in miscare pentru suspensia de WZ-120 a fost redusa cu 11%.
Dispersia
in timpul intoarcerii tancului pentru suspensia de WZ-120 a fost redusa cu 11%.
Dispersia
in miscare pentru modelul 3 de suspensie WZ-120 a fost redusa cu 12%.
Dispersia
in timpul intoarcerii tancului pentru modelul 3 de suspensie WZ-120 a fost
redusa cu 12%.
Penetrarea
obuzelor standard Tuo chuan-412G pentru tunul de 100 mm 62-100T a fost redusa
de la 265 la 250 mm.
Franta
AMX 30 1er prototype
Penetrarea
pentru obuzele premium OCC-105-F1 pentru tunul de 105 mm mle. F1 a crescut de
la 320 la 330 mm.
Penetrarea
pentru obuzele standard OFL-105-F1 pentru tunul de 105 mm mle. F1 a fost redusa
de la 260 la 242 mm.
AMX 30 B
Penetrarea
pentru obuzele premium OCC-105-F1 pentru tunul de 105 mm mle. F1 a crescut de
la 320 la 330 mm.
Penetrarea
pentru obuzele standard OFL-105-F1 pentru tunul de 105 mm mle. F1 a fost redusa
de la 260 la 242 mm.
AMX 50 Foch (155)
Dispersia
in timpul miscarii pentru suspensia AMX 50 Foch (155) a fost redusa cu 10%.
Dispersia
in timpul intoarcerii tancului pentru suspensia AMX 50 Foch (155) a fost redusa
cu 10%.
Timpul de
ochire pentru tunul de 155 mm AC SA58 pentru AMX 50 Foch (155) a fost redus de
la 3 la 2.8 s.
Dispersia
in timpul miscarii tunului pentru tunul de 155 mm AC SA58 a fost redusa cu 10%.
Penetrarea
obuzelor standard AP-T T368 pentru tunul de 155 mm AC SA58 a fost redusa de la
293 la 280mm.
Penetrarea
obuzelor premium HEAT T267 pentru tunul de 155 mm AC SA58 a fost redusa de la
395 la 370 mm.
AMX AC mle. 48
Penetrarea
obuzelor premium Frt.Prf. mle. 1945 pentru tunul de 120 mm AC SA46 a fost
redusa de la 325 la 282 mm.
Penetrarea
obuzelor standard Prf. mle. 1943 pentru tunul de 120 mm AC SA46 a fost redusa
de la 257 la 241 mm.
AMX 50 120
Penetrarea
obuzelor premium Frt.Prf. mle. 1945 pentru tunul de 120 mm SA46 a fost
redusa de la 325 la 282 mm.
Penetrarea
obuzelor standard Prf. mle. 1943 pentur tunul de 120 mm SA46 a fost redusa de
la 257 la 241 mm.
Bat.-Châtillon 25 t
Dispersia
in timpul miscarii pentru suspensia Batignolles-Châtillon 25 t a fost
redusa cu 12%.
Dispersia
in timpul intoarcerii tancului pentru suspensia Batignolles-Châtillon 25 t
a fost redusa cu 12%.
Dispersia
in timpul miscarii turelei pentru tunul de 105 mm mle. 57 (D. 1504) a fost
redusa cu 12%.
Penetrarea
pentru obuzele standard OFL-105-E1 pentru tunul de 105 mm mle. 57 (D. 1504) a
fost redusa de la 259 la 241 mm.
Germania
Waffenträger auf E 100
Penetrarea
pentru obuzele premium Pzgr 43 pentru tunul de 12.8 cm Kanone L/61 a fost
redusa de la 352 la 320 mm.
Rhm.-Borsig Waffenträger
Penetrarea
obuzelor premium Pzgr 43 pentru tunul de 12.8 cm Kanone L/61 a fost redusa de
la 352 la 320 mm.
Waffenträger auf Pz. IV
Penetrarea
pentru obuzele premium Pzgr 43 pentru tunul de 12,8 cm Kanone L/61 a fost
redusa de la 352 la 320 mm.
Penetrarea
pentru obuzele premium Pzgr 40 pentru tunul de 12,8 cm Kanone 44 L/55 a fost
redusa de la 311 la 280 mm.
Leopard Prototyp A
Dispersia
in timpul miscarii pentru suspensia Leopard Prototyp A1 a fost redusa cu
9%.
Dispersia
in timpul intoarcerii tancului pentru suspensia Leopard Prototyp A1 a fost
redusa cu 9%.
Dispersia
in timpul miscarii pentru suspensia Leopard Prototyp A2 a fost redusa cu
10%.
Dispersia
in timpul intoarcerii tancului pentru suspensia Leopard Prototyp A2 a fost
redusa cu 10%.
Penetrarea
pentru obuzele standard APDS-T M392 pentru tunul de 10,5 cm L7A1 a fost redusa
de la 268 la 243 mm.
Penetrarea
pentru obuzele premium HEAT-T T384E4 pentru tunul de 10,5 cm L7A1 a fost redusa
de la 330 la 310 mm.
Penetrarea
obuzelor premium Pzgr 40/48 pentru tunul de 9 cm Bordkanone a fost redusa de la
259 la 240 mm.
Timpul de
ochire pentru tunul de 10,5 cm L7A1 pentru turela Porsche Standardpanzer a
fost redus de la 2.3 la 2.1 s.
Timpul de
incarcare pentru tunul de 10,5 cm L7A1 pentru turela Porsche
Standardpanzer a fost redus de la 11.1 la 10.5 s.
Dispersia
in timpul rotirii turelei pentru tunul de 10,5 cm L7A1 a fost redusa cu 12%.
Leopard 1
Dispersia
in timpul miscarii pentru suspensia de Leopard 1 a fost redusa cu 33%.
Dispersia
in timpul intoarcerii tancului pentru suspensia de Leopard 1 a fost redusa cu
33%.
Timpul de
ochire pentru tunul de 10,5 cm Bordkanone L7A3 pentru turela de Leopard 1
a fost redus de la 1.9 la 1.8 s.
Timpul de
incarcare pentru tunul de 10,5 cm Bordkanone L7A3 pentru turela de
Leopard 1 a fost redus de la 8.7 la 8.3 s.
Penetrarea
pentru obuzele standard APDS-T M392 pentru tunul de 10,5 cm Bordkanone
L7A3 a fost redusa de la 268 la 243 mm.
Penetrarea
pentru obuzele premium HEAT-T T384E4 pentru tunul de 10,5 cm Bordkanone
L7A3 a fost redusa de la 330 la 310 mm.
Indien-Panzer
Penetrarea
pentru obuzele premium Pzgr 40/48 pentru tunul de 9 cm Bordkanone a fost
redusa de la 259 la 240 mm.
E 50 Ausf. M
Dispersia
in timpul miscarii pentru suspensia de E 50 Ausf. M a fost redusa cu 14%.
Dispersia
in timpul intoarcerii tancului pentru suspensia de E 50 Ausf. M a fost
redusa cu 14%.
Capacitatea
de trecere pe teren solid pentru suspensia de E 50 Ausf. M a fost crescuta
cu 18%.
Capacitatea
de trecere pe teren mediu pentru suspensia de E 50 Ausf. M a fost crescuta
cu 15%.
Capacitatea
de trecere pe teren moale pentru suspensia de E 50 Ausf. M a fost crescuta
cu 9%.
Timpul de
ochire pentru tunul de 10,5 cm Kw.K. L/52 Ausf. K a fost redus de la 2.1
la 2 s.
Timpul de
incarcare pentru tunul de 10,5 cm Kw.K. L/52 Ausf. K a fost redus de la
9.6 la 9 s.
Penetrarea
pentru obuzele standard Pzgr 40 K pentru tunul de 10,5 cm Kw.K. L/52
Ausf. K a fost redusa de la 270 la 240 mm.
Penetrarea
pentru premium Gr 39 H1A K pentru tunul de 10,5 cm Kw.K. L/52 Ausf. K
a fost redusa de la 330 la 310 mm.
Jagdpanzer E 100
Penetrarea
obuzelor PzGr 46 pentru tunul de 17 cm Pak a fost redusa de la 299 la 278 mm.
Penetrarea
obuzelor premium Gr 46 H1A pentru tunul de 17 cm Pak a fost redusa de la 420 la
370 mm.
VK 45.02 (P) Ausf. A
Penetrarea
pentru obuzele standard Pzgr 39 L pentru tunul de 10,5 cm Kw.K. L/52 a crescut
de la 200 la 208 mm.
E 50
Penetrarea
pentru obuzele premium Pzgr 40 G shell pentru tunul de 10,5 cm Kw.K. L/52 Ausf.
K a fost redusa de la 270 la 260 mm.
E 100
Penetrarea
pentru obuzele standard Pzgr 42 pentru tunul de 15 cm Kw.K. L/38 a
crescut de la 235 la 243 mm.
Penetrarea
pentru obuzele premium Gr 39 H3A G pentru tunul de 15 cm Kw.K.
L/38 a fost redusa de la 334 la 325 mm.
VK 45.02 (P) Ausf. B
Penetrarea
pentru obuzele standard Pzgr 39 L pentru tunul de 10,5 cm Kw.K.
L/52 a crescut de la 200 la 208 mm.
Penetrarea
pentru obuzele premium Pzgr 40 pentru tunul de 10,5 cm Kw.K.
L/68 a fost redusa de la 285 la 250 mm.
Tiger II
Penetrarea
pentru obuzele standard Pzgr 39 L pentru tunul de 10,5 cm Kw.K.
L/52 a crescut de la 200 la 208 mm.
Penetrarea
pentru obuzele premium Pzgr 40 pentru tunul de 10,5 cm Kw.K.
L/68 a fost redusa de la 285 la 250 mm.
Japan
STB-1
Dispersia
in timpul miscarii pentru suspensia STB-1 a fost redusa cu 12%.
Dispersia
in timpul intoarcerii tancului pentru suspensia STB-1 a fost redusa cu 12%.
Timpul de
ochire pentru tunul de 105 mm Rifled a fost redus de la 2.3 la 2.1 s
Dispersia
in timpul rotirii turelei pentru tunul de 105 mm Rifled a fost redusa cu
14%
Penetrarea
pentru obuzele standard L28A1 pentru tunul de 105 mm Rifled a scazut
de la 258 la 245 mm.
Penetrarea
pentru obuzele premium M456 pentru tunul de 105 mm Rifled a scazut de
la 330 la 320 mm.
Type 61
Dispersia
in timpul miscarii pentru suspensia STA-4
a fost redusa cu 12%.
Dispersia
in timpul intoarcerii tancului pentru suspensia STA-4 a fost redusa cu 12%.
Dispersia
in timpul miscarii pentru suspensia Type
61 a fost redusa cu 14%.
Dispersia
in timpul intoarcerii tancului pentru suspensia Type
61 a fost redusa cu 14%.
Penetrarea obuzelor standard M318A1 pentru tunul de 90 mm
Type 61 a fost redusa de la 218.7 la 218 mm.
Dispersia in timpul intoarcerii turelei a fost redusa cu
14%.
Penetrarea
pentru obuzele standard L28A1 pentru tunul de 105 mm Rifled a scazut
de la 258 la 245 mm.
Penetrarea
pentru obuzele premium M456 pentru tunul de 105 mm Rifled a scazut de
la 330 la 320 mm.
STA-1
Penetrarea
obuzelor standard M318A1 pentru tunul de 90 mm Type 61 a fost redusa de la
218.7 la 218 mm.
UK
Tortoise
Penetrarea pentru obuzele
premium APDS L1 pentru tunul de 120
mm AT L1A1 a fost redusa de la 326 la 300
mm.
Penetrarea
obuzelor standard AP-T
L1 pentru tunul de 120 mm AT L1A1 a fost redusa de la 259 la 240
mm.
Charioteer
Penetrarea
obuzelor standard APDS
L-28 pentru tunul de 105 mm
AT L7 a fost redusa de la 268 la 240
mm.
FV4005 Stage II
Penetrarea
obuzelor standard AP
Mk. 1 pentru tunul de 183 mm
L4 a fost redusa de la 310 la 285
mm.
FV4004 Conway
Penetrarea pentru obuzele
premium APDS L1 pentru tunul de 120
mm AT L1A1 a fost redusa de la 326 la 300
mm.
Penetrarea
obuzelor standard AP-T
L1 pentru tunul de 120 mm AT L1A1 a fost redusa de la 259 la 240
mm.
FV215b (183)
Penetrarea
obuzelor standard AP
Mk. 1 pentru tunul de 183 mm
L4 a fost redusa de la 310 la 285
mm.
FV4202
Dispersia in miscare pentru
suspensia FV4202 a fost redusa cu 17%.
Dispersia in timpul
intoarcerii tancului pentru suspensia FV4202 a fost redusa cu 17%.
Timpul de ochire pentru
tunul de 105 mm Royal Ordnance L7A1 a fost redus de la 2.1 la 1.9 s.
Dispersia in timpul
miscarii turelei pentru tunul 105 mm Royal Ordnance L7A1 a fost redusa cu 17%.
Penetrarea
obuzelor standard APDS
L-28 pentru tunul de 105 mm
Royal Ordnance L7A1 a fost redusa de la 268 la 240 mm.
Centurion Mk. 7/1
Penetrarea
obuzelor standard APDS
L-28 pentru tunul de 105 mm
Royal Ordnance L7A1 a fost redusa de la 268
la 240 mm.
USA
T29
Penetrarea
obuzelor standard AP
T32 pentru tunul de 105 mm T5E1
a crescut de la 198 la 205 mm.
T54E1
Penetrarea
obuzelor standard HVAPDS-T
T279 pentru tunul de 105mm T140E2
redusa de la 255 la 245 mm.
Penetrarea
obuzelor standard AP
M318 pentru tunul de 90 mm T178
a crescut de la 173 la 181 mm.
T57 Heavy Tank
Penetrarea pentru obuzele
premium HEAT-T M469 pentru tunul de 120
mm T179 redusa de la 340 la 310 mm.
T69
Penetrarea
obuzelor standard AP
M318 pentru tunul de 90 mm T178
a crescut de la 173 la 181 mm.
M48A1 Patton
Timpul de ochire pentru
tunul de 105 mm M68 pentru M87 redus de la 2 la 1.8 s.
Dispersia in timpul
intoarcerii tancului pentru tunul 105 mm M68 redusa cu 33%.
Penetrarea
obuzelor standard APDS-T
M392 pentru tunul de 105 mm M68
redusa de la 268 la 243 mm.
Penetrarea pentru obuzele
premium HEAT-T T384E4 pentru tunul
de 105 mm M68 redusa de la 330 la 310 mm.
Penetrarea
obuzelor standard APCR
T29E3M2 pentru tunul de 105
mm T5E1M2 redusa de la 265 la 250 mm.
T110E3
Penetrarea
obuzelor standard AP
M111E1 pentru tunul de 155 mm
AT T7E2 redusa de la 295 la 280 mm.
Penetrarea pentru obuzele
premium APCR M112E1 pentru tunul de 155
mm AT T7E2 redusa de la 375 la 330 mm.
T110E4
Dispersia in miscare pentru
suspensia T110E4 a fost redusa cu 10%.
Dispersia in timpul
intoarcerii tancului pentru suspensia T110E4 a fost redusa cu 10%.
Dispersia in timpul
intoarcerii tancului pentru tunul 155 mm AT T7E2 redusa cu 17%.
Penetrarea
obuzelor standard AP
M111E1 pentru tunul de 155 mm
AT T7E2 redusa de la 295 la 280 mm.
Penetrarea pentru obuzele
premium APCR M112E1 pentru tunul de 155
mm AT T7E2 redusa de la 375 la 330 mm.
T28 Prototype
Penetrarea pentru obuzele
premium APCR T62 pentru tunul de 120
mm AT T53 redusa de la 297 la 280 mm.
T110E5
Penetrarea pentru obuzele premium HEAT-T
M469 pentru tunul de 120 mm M58
redusa de la 340 la 310 mm.
M103
Penetrarea
obuzelor standard AP
T32 pentru tunul de 105 mm T5E1 a crescut de la 198 la 205 mm.
Penetrarea pentru obuzele
premium HEAT-T M469 pentru tunul de 120 mm M58 redusa de la 340 la 310 mm.
M46 Patton
Penetrarea
obuzelor standard APCR
T29E3M2 pentru tunul de 105
mm T5E1M2 redusa de la 265 la 250 mm.
Penetrarea
obuzelor standard AP
M77 pentru tunul de 90 mm T15E2M2
a crescut de la 180 la 190 mm.
Penetrarea pentru obuzele
premium HVAP M304 pentru tunul de 90
mm T15E2M2 redusa de la 268 la 240 mm.
T95
Penetrarea pentru obuzele
premium APCR T62 pentru tunul de 120
mm AT T53 redusa de la 297 la 280 mm.
T28
Penetrarea pentru obuzele
premium APCR T62 pentru tunul de 120
mm AT T53 redusa de la 297 la 280 mm.
M26 Pershing
Penetrarea
obuzelor standard AP
M77 pentru tunul de 90 mm T15E2M2
a crescut de la 180 la 190 mm.
Penetrarea pentru obuzele
premium HVAP M304 pentru tunul de 90
mm T15E2M2 redusa de la 268 la 240 mm.
T32
Penetrarea
obuzelor standard AP
T32 pentru tunul de 105 mm T5E1
a crescut de la 198 la 205 mm.
T30
Dispersia in miscare pentru
suspensia T80E3A a fost redusa cu 8%.
Dispersia in timpul
intoarcerii tancului pentru suspensia T80E3A a fost redusa cu 8%.
Dispersia in miscare pentru
suspensia T84E38 a fost redusa cu 9%.
Dispersia in timpul
intoarcerii tancului pentru suspensia T84E38 a fost redusa cu 9%.
Penetrarea pentru obuzele
premium APCR T62 pentru tunul de 120
mm AT T53 redusa de la 297 la 280 mm.
USSR
Object 430 Version II
Penetrarea pentru obuzele
premium ZUBK4 pentru tunul de 100
mm D-54 a scazut de la 330 la 300 mm.
Penetrarea pentru obuzele
premium ZUBK4 pentru tunul de 100
mm M-63 a scazut de la 330 la 300 mm.
Object 430
Dispersia in miscare pentru
suspensia Object 430 a fost redusa cu 14%.
Dispersia in timpul
intoarcerii tancului pentru suspensia Object 430 a fost redusa cu 14%.
Timpul de ochire pentru
tunul de 100 mm U-8TS pentru turela Object 430 redus de la 2.3 la 2.1 s.
Penetrarea pentru obuzele
premium ZUBK4M pentru tunul de 100
mm U-8TS a scazut de la 330 la 310 mm.
Penetrarea
obuzelor standard UBR-412PB pentru tunul de 100 mm U-8TS a scazut de
la 264 la 232 mm.
Object 140
Dispersia in miscare pentru
suspensia Object 140 a fost redusa cu 25%.
Dispersia in timpul
intoarcerii tancului pentru suspensia Object 140 a fost redusa cu 25%.
Timpul de ochire pentru
tunul de 100 mm U-8TS pentru turela Object 140 redus de la 2.1 la 1.9 s.
Penetrarea pentru obuzele
premium ZUBK4M pentru tunul de 100
mm U-8TS a scazut de la 330 la 310 mm.
Penetrarea
obuzelor standard UBR-412PB pentru tunul de 100 mm U-8TS a scazut de
la 264 la 232 mm.
Object 263
Dispersia in miscare pentru
suspensia Object 263 a fost redusa cu 18%.
Dispersia in timpul
intoarcerii tancului pentru suspensia Object 263 a fost redusa cu 18%.
Penetrarea
obuzelor standard UBR-482M pentru tunul de 130 mm S-70A a scazut de
la 290 la 280 mm.
T-62A
Dispersia in miscare pentru
suspensia T-62A a fost redusa cu 20%.
Dispersia in timpul
intoarcerii tancului pentru suspensia T-62A a fost redusa cu 20%.
Timpul de ochire pentru
tunul de 100 mm U-8TS pentru turela T-62A redus de la 2 la 1.8 s.
Penetrarea pentru obuzele
premium ZUBK4M pentru tunul de 100
mm U-8TS a scazut de la 330 la 310 mm.
Penetrarea
obuzelor standard UBR-412PB pentru tunul de 100 mm U-8TS a scazut de
la 264 la 232 mm.
Object 268
Penetrarea
obuzelor standard UBK551M pentru tunul de 152 mm M64 a scazut de
la 395 la 375 mm.
Object 416
Penetrarea pentru obuzele
premium ZUBK4 pentru tunul de 100
mm M-63 a scazut de la 330 la 300 mm.
SU-122-54
Penetrarea
obuzelor standard UBR-412B pentru tunul de 100 mm D-54S a crescut
de la 219 la 226 mm.
IS-8
Penetrarea pentru obuzele
premium BR-471D pentru tunul de 122
mm BL-9 a scazut de la 265 la 255 mm.
Penetrarea pentru obuzele
premium BK-9 pentru tunul de 122
mm M62-T2 a scazut de la 340
la 300 mm.
Penetrarea
obuzelor standard BR-472 pentru tunul de 122 mm M62-T2 a scazut
de la 258 la 240 mm.
KV-4
Penetrarea pentru obuzele
premium UBR-420PM pentru tunul de 107
mm ZiS-24 a scazut de la 289 la 255 mm.
ST-I
Penetrarea pentru obuzele
premium BR-471D pentru tunul de 122
mm BL-9 a scazut de la 265 la 255 mm.
Penetrarea pentru obuzele
premium BK-9 pentru tunul de 122
mm M62-T2 a scazut de la 340 la 300 mm.
Penetrarea
obuzelor standard BR-472 pentru tunul de 122 mm M62-T2 a scazut
de la 258 la 240 mm.
SU-101
Penetrarea
obuzelor standard UBR-412B pentru tunul de 100 mm D-54S a crescut
de la 219 la 226 mm.
Object 704
Penetrarea
obuzelor standard UBR-551 pentru tunul de 152 mm BL-10 a scazut de
la 286 la 276 mm.
Penetrarea pentru obuzele
premium UBR-551P pentru tunul de 152
mm BL-10 a scazut de la 329 la 320 mm.
Т-54
Penetrarea
obuzelor standard UBR-412 pentru tunul de 100 mm LB-1 a
crescut de la 175 la 183 mm.
Penetrarea pentru obuzele
premium ZUBK4 pentru tunul de 100
mm D-10T2S a scazut de la 330 la 300 mm.
Penetrarea pentru obuzele
premium ZUBK4 pentru tunul de 100
mm D-54 a scazut de la 330 la 300 mm.
ISU-152
Penetrarea
obuzelor standard UBR-551 pentru tunul de 152 mm BL-10 a scazut de
la 286 la 276 mm.
Penetrarea pentru obuzele
premium UBR-551P pentru tunul de 152
mm BL-10 a scazut de la 329 la 320 mm.
IS-3
Penetrarea
obuzelor standard BR-471D pentru tunul de 122 mm BL-9 a scazut de
la 265 la 255 mm.
Т-44
Penetrarea
obuzelor standard UBR-412 pentru tunul de 100 mm LB-1 a crescut de
la 175 la 183 mm.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu