joi, 18 iunie 2015

Din culise - Q&A Storm 17.06.2015

Se pare ca raspunsurile la intrebarile jucatorilor de World of Tanks din Rusia au fost date dupa/in timpul unei sesisuni de streaming. Principalul subiect a fost update-ul 9.9 si schimbarile planificate in el. Vor avea loc niste modificari destul de interesante in ceea ce priveste tancurile.


La ce ne putem astepta in versiunea 9.9?



Despre tancuri:
- VK 45.02 B va fi inlocuit in versiunea 9.9 a jocului cu Mauschen, un tanc foarte asemanator cu Maus-ul insa care are mai putina armura decat tancul pe care il inlocuieste. Toti cei care au tancul in garaj inainte de update vor primi Mauschen-ul. Se pare ca VK B-ul va fi introdus inapoi in joc ca si tanc premium de generatie VII-VIII insa cu armura redusa destul de mult (80mm inclinat).
- Tancul Mammut este inca in faza de testare, cel mai probabil nu va aparea in 9.9. Se pare ca numele nu este unul corect din punct de vedere istoric.
- Auflk. Panther va fi inlocuit de Spähpanzer I.C. (SPIC) in versiunea 9.9 a jocului (in sfarsit scapam de hybridul acesta). Nu se stie daca va mai aparea in joc dupa aceasta dar nu este nici imposibil.
- FV215b va fi in sfarsit inlocuit in versiunea 9.9 cu Chieftan-ul (neconfirmat de wot-news.com);
- se lucreaza la inlocuirea tancului FV4202 cu tancul Action X Centurion. Este foarte posibil ca tancul FV4202 sa fie dat gratis celor care il au in garaj daca acestia indeplinesc o anumita misiune. Inlocuirea va avea loc pana la sfarsitul anului;
- este in pregatire o linie de tancuri grele japoneze, tancuri foarte diferite si greu de jucat, mai ales datorita faptului ca unele dintre ele sunt mai mari decat E100 si Maus-ul.
- Japanese Tiger va aparea in versiunea 9.9;
- vor fi introduse tancuri usoare de generatie IX si X numai daca se vor gasi tancuri eligibile pentru fiecare natie;
- se lucreaza la un sistem care va permite folosirea tancurilor cu mai multe turele (acestea actionand independent).

Despre harti:
- este posibila crearea si introducerea de harti mai mari de 1000 x 1000 insa nu stim cand vor fi introduse astfel de harti;

Despre Rezervele Personale:
- se are in vedere dezvoltarea rezervelor personale cu posibilitatea adaugarii de rezerve care sa ne ajute sa obtinem mai multe credite in batalii. Este posibil ca reducerile de weekend sa fie inlocuite prin intermediul rezervelor personale. De asemenea, se lucreaza la un sistem de reduceri pentru tranzactiile cu aur prin intermediul rezervelor personale.

Despre interfata jocului:
- in 9.9 va avea loc un update la motorul grafic al jocului impreuna cu anumite remedieri de erori.
- se lucreaza la imbunatatirea motorului grafic al jocului pentru a permite introducerea mai multori harti si tancuri in HD.
- optimizarile motorului grafic din 9.9 vor avea in vedere modul in care este folosit GPU-ul. Vor fi revizuite umbrele, fullscreen anti-aliasing-ul, vor fi optimizate randarele vechi fiind imbunatatit si randarul pentru apa precum si sistemul de lumini;
- clientul HD al jocului se afla inca in perioada de testare, beta;
- se lucreaza la introducerea unei noi fizici pentru miscarile tancurilor insa aceasta suprasolicita serverele. Vor fi facute mai multe teste pe viitor.

Despre modurile de joc:
- dupa ce se termina evenimentul Dominare tancurile speciale pentru acest mod vor disparea din garaj insa echipajele acestora vor ramane in baraci si experienta castigata va fi transferata pe tancurile de tier I al natiei respective.
- odata cu update-ul 9.9 numarul de credite castigate in modul Dominare va creste si vor fi introduse noi medalii;
- modul Dominare va intra in faza a 3-a care va fi destul de diferita fata ce fazele anterioare;
- se va incerca incurajarea jocului in plutoane;
- se lucreaza la un mod PvE (player versus environment - jucator vs mediu inconjurator;
- inca nu se pune problema reintroducerii Bataliilor Istorice pentru ca nu s-a luat o decizie in privinta modului in care vor fi implementate. S-a pus problema inlocuirii inamicilor cu tancuri conduse de AI.

Despre mecanica jocului:
- se va introduce sistemul de acordare de experienta pentru "tanking" sau avariile blocate de armura (ceea ce va creste si numarul de credite obtinute) insa nu se stie exact cand va fi implementat acest sistem pentru ca dezvoltarea sa este destul de greoaie;
- in cateva zile va fi lansat un test pe serverele rusesti ce va figura reducerea penetrarii la tancurile de generatie VIII-X;

Sursa: Status ReportWoT-News

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu