joi, 2 iulie 2015

Din culise - Q&A Storm 30.06-01.07.2015

Avem multe de recuperat astazi si printre acestea se numara doua sesiuni de Intrebari si Raspunsuri cu Storm dar si una cu dezvoltatorii World of Tanks. Le voi imparti in doua postari separate pentru mai putine batai de cap.


Sa incepem cu ce are de spus Storm despre schimbarile ce vor fi facute in urmatorul update si nu numai.

Despre tancuri:
- momentan Mauschen nu il va inlocui pe VK45.02B
- Aufkl. Panther va fi schimbat fara doar si poate
- SP. I C va avea raza vizuala imbunatatita, de la 380m la 400m
- vor fi introduse 12 noi modele pentru tancuri in HD in urmatorul update
- au fost realizate mai multe schimbari la modelele de coliziune pentru unele tancuri (care puteau fi penetrate usor din fata de tunuri de calibru mic)
- au fost introduse pe serverul de teste si vor ramane in urmatorul update tancurile premium KanonJgpz si Japanese Tiger

Despre harti:
- s-au facut schimbari pe hartile Swamp si Highway (hartile vechi vor fi inlocuite)

Despre interfata jocului:
- Storm este enervat de faptul ca jucatorii reproseaza ca umbrele din joc reduc numarul de cadre pe secunda: "Orice joc ai lua nu exista umbre care sa nu afecteze performanta. Ele reduc intotdeauna numarul de cadre. In toate jocurile."
- Storm este de parere ca noile umbre din update-ul 9.9 sunt foarte bune
- Umbrele plate de sub vehicule nu au nici o influenta asupra performantei pentru ca acestea nu sunt reale, nu sunt umbre calculate ci texturi simple
- pe langa umbre noi vor fi introduse rendere de apa noi precum si TXAA antialiasing

Despre modurile de joc:
- dezvoltatorii sunt constienti de faptul ca anumite functii ale plutoanelor dinamice nu functioneaza in 9.8
- vor fi introduse noi variante pentru modul Dominare (mai multe echipe, steaguri destructibile, mai multe vehicule, un mod fara steaguri in care trebuie capturate anumite puncte strategice)

Despre mecanica jocului:
- scaderea cu 20 de procente a rezistentei pe tipuri diferite de teren are acelasi efect asupra mobilitatii unui vehicul precum cresterea cu 20 de procente a puterii specifice a vehiculelor
- motivul pentru care dezvoltatorii aleg sa creasca sau sa scada mobilitatea unui vehicul prin schimbarea rezistentei acestuia pe tipuri diferite de teren este faptul ca e mult mai greu sa se modifice puterea motorului, riscandu-se producerea de erori ce nu intervi in cazul modificarii rezistentei la sol
- o scadere a rezistentei la sol este echivalenta cu o crestere a puterii motorului

Altele:
- multi se plang de faptul ca sunt foarte multe erori pe serverul de teste: "Testele ar trebui sa fie fara nici o eroare? Care ar fi scopul lor?"
- jucatorii de pe serverele din Rusia se distreaza atunci cand vad raspunsurile negative starnite de faptul ca jucatorii de pe serverele din Europa nu au maratonul pentru obtinerea tancului "A45"
- ASAP sau KTTS a iesit atat de tarziu pentru simplul fapt ca multe lucruri au fost schimbate pe ultima suta de metri


A aparut si un nou videoclip ASAP (Pe Cat de Repede Posibil) in care Storm vorbeste despre schimbarile care vor avea loc in urmatorul update (din pacate are subtitrari numai in limba engleza).


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu