duminică, 21 iunie 2015

Din culise - Q&A Storm 20.06.2015

Anunturile facute in legatura cu testele pentru valorile de penetrare scazuta la tancurile de generatie VIII-X au determinat un mic val de nemultumiri (mai ales printre iubitorii de tancuri medii rusesti care au avut destul de mult de suferit). Era de asteptat ca aceste nemultumiri sa se faca vazute si in ultima sesiune de Intrebari si raspunsuri cu Storm.


Intrebare: "Cel care a micsorat valorile de penetrare pentru tancurile medii rusesti ar trebui spanzurat de oua." Raspuns: "De ce sunteti grosolan?"

Din fericire nu s-a pierdut prea mult timp cu astfel de discutii. Haideti sa vedem ce alte lucruri s-au mai discutat.



Despre tancuri:
- 14 vehicule vor fi relucrate in HD in update-ul 9.9;
- nu exista inca planuri de a schimba artileria GW E-100 cu altceva;
- tancurile grele japoneze vor incepe de la generatia a III-a;
- tancurile grele japoneze au mai multe turele insa nu se pune problema de a fi folosite (oricum mitralierele de pe aceste turele nu ar putea avaria nici macar tancuri cu putina armura);
- majoritatea tancurilor cu mai multe turele sunt tancuri de nivel mic (pana in VI);
- Maus-ul este echipat cu un tun secundar de 75 mm, scurt care ar fi destul de inutil pentru ca nu ar putea penetra un Batchat din fata si ar avea probleme in a penetra chiar si din lateral;
- T110E5 in HD nu va aparea in 9.9. T110E5 nu este un tanc istoric ci doar inspirat de programul T110;
- varianta premium la VK 45.02 B de generatie VII nu va fi acordata gratis;
- misiunea pentru a obtine un FV4202 gratis va fi disponibila pentru toti cei care au cercetat tancul (nu trebuie sa il avem neaparat in garaj);
- S-Tank va fi implementat in joc;
- este posibil ca tunul BL-9 de pe IS-3 sa fie prea scurt - se vor face investigatii;
- Object 757 nu va fi implementat in joc pentru ca nu ar putea fi echilibrat;
- se lucreaza la echilibrarea tancului Mammut;
- nu se are in vedere introducerea blindatelor in joc;
- nu vor fi introduse tancuri usoare noi in joc.

Despre harti:
- ultima versiune implementata a hartii Murovanka este un succes (in statistici);
- doua harti vor fi relucrate in HD in versiunea 9.9 (probabil Swamp si Highway);
- nu vor fi create harti care sa functioneze offline;
- nu sunt luate masuri speciale pentru a scurta distanta de lupta pe harti.

Despre interfata jocului:
- nu se lucreaza la introducerea unui carusel cu mai multe randuri, mai multa importanta avand introducerea de filtre specifice;
- nu exista planuri pentru a crea camere de antrenament in care sa poata juca un singur jucator;
- se lucreaza la sunete noi pentru joc insa nu se stie cand vor putea fi implementate.

Despre mecanica jocului:
- durata medie a unei batalii este de 7 minute insa speranta de supravietuire pentru un jucator este undeva la 4 minute;
- este "periculoasa" experimentarea cu mecanica jocului pe serverele oficiale motiv pentru care modificarile la valorile de penetrare vor fi facute numai pe serverele de teste momentan;
- inca nu se stie cum vor fi implementate noile parti ale tancurilor (genti, tancuri de combustibil) astfel incat sa se miste in functie de miscarile tancului insa aceasta este dorinta ideea pe care se merge;
- se incearca aducerea valorilor de penetrare aproape de valorile istorice insa se va avea in vedere echilibrarea tancurilor;
- suspensia tancului S-Tank nu va avea nimic de-a face cu noua fizica de miscare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu